Умови гарантійного ремонту
Умови гарантійного ремонту
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
- порушена безпека гарантійних пломб;
- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу (блок живлення, кабелі, роз'єми тощо);
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.